SEO

OPTIMALIZACE (NEJEN) PRO VYHLEDÁVAČE

Bez SEO aktivit se v dnešní době neobejde žádný majitel internetové prezentace. Naše sofistikované SEO procesy prokazatelně zlepšují obchodní výsledky Vašich internetových stránek.

Co si pod „SEO“ představit?

SEO nelze vnímat (jak je obvykle vykládáno) jako optimalizaci čistě pro vyhledávače. Strategická pozice a s tím spojená návštěvnost je důležitá, stejně tak jako připravený web či e-shop z pohledu návštěvníka. Na tyto komponenty je potřeba klást dostatečný důraz za účelem maximalizace obchodního výkonu.

Vyhledávače se neustále aktualizují a zdokonalují s cílem nabídnout uživatelům ve výsledcích vyhledávání co možná nejrelevantnější výsledky. Aby se Váš web v přirozeném vyhledávání zobrazoval na předních pozicích a tím přiváděl velké množství relevantních návštěvníků, je zapotřebí kombinace více aktivit a procesů. Mimo jiné se jedná o detailní analýzu klíčových slov, zkvalitnění obsahu webu, tvoření kvalitativních zpětných odkazů a v neposlední řadě i vizuální optimalizaci webu.

  • Analýza klíčových slov a tvorba informační architektury
  • On-page SEO ( kvalitní obsah stránek, meta tagy, prolinkování atd.)
  • Off-page SEO (zkvalitňování odkazového profilu)
  • UX (uživatelská přístupnost, přehlednost stránek atp.)

Vybrané SEO reference

 
Další reference si můžete prohlédnout zde

Co říkají klienti na naši odvedenou práci v rámci SEO?

VOCHOC TRADE s.r.o. - SEO

„Rádi bychom poděkovali za velice profesionální a přínosnou spolupráci. Naše pozice jsou dlouhodobě na čelních místech v rámci přirozeného vyhledávání. Také bychom rádi poděkovali za velice příjemnou a vstřícnou komunikaci ze strany MK-VISION, zejména pana Kosoura. Děkujeme.“

Kateřina Vochocová - spolumajitelka společnosti

vochoc.cz

ALMET a.s. – Tvorba WWW, SEO

„Profesionální přístup pro realizaci našich potřeb. Vše provedeno velice rychle a s velkým citem pro naše potřeby. Tak, jak jsme potřebovali.“

Ing. Miloslav Skala, MBA - vedoucí ekonomického úseku

almet-pistons.com

SCHMACHTL CZ, spol. s r.o. - SEO

„Obor led svítidel je velice konkurenční i v rámci internetu. Dlouho jsme nemohli najít spolehlivého a hlavně výkonného partnera pro SEO práce. Pod správou MK - VISION pozice našeho webu dosáhly strategických pozic a také se výrazně zvýšila návštěvnost stránek. Děkujeme za naprosto precizní a profesionální přístup.“

Kateřina Vochocová - spolumajitelka společnosti

mcled.cz

EVERTILE a.s. – Tvorba WWW, SEO, PPC

„Naprostá spokojenost s komplexním řešením webu a kalkulátoru. Cit pro grafické návrhy a následnou realizaci dynamiky webu. Také děkujeme za odhalený, nesprávně zadaný vzorec do kalkulátoru - naprosto profesionální přístup.“

Petr Kebhart - zástupce ředitele, marketingový ředitel

Evertile.cz

Fan-store company s.r.o. - SEO, UX, PPC

„SEO profíci na osm? Ano to je MK VISION! Využívám jejich služby několik let a jsem spokojen s jejich maximální profesionalitou.“

Jan Filip - jednatel ve společnosti Fan-store company s.r.o.

fan-store.cz

Se SEO samotným navíc velmi úzce souvisí i další obory, jako je obsahový/content marketing a výše zmíněný UX (uživatelská přístupnost). Cílem SEO tedy není pouhé zaměření se na pozice v přirozených výsledcích vyhledávání, které je pouze úkonem, pomocí kterého dosáhnete zvýšení návštěvnosti a povědomí o značce/brandu. Cílem je návštěvnost proměnit i v reálný výkon – tedy v konverze.

U nás v MK VISION nevnímáme SEO pouze jako „optimalizaci pro vyhledávače“, jak by vyplývalo z anglického „Search Engine Optimization“, nýbrž jako soustavu opatření, jež pomohou přivést na Váš web více návštěvníků a následně zvýšit zisk. Abyste lépe pochopili samotné SEO a jeho součásti, měli bychom vám prozradit, co má největší vliv na „přední místa ve vyhledávačích“, která zajistí zvýšení návštěvnosti – .

6 důvodů, proč se se SEO obrátit na nás

Věnujeme se SEO v celém spektru problematiky – tedy nejen čistě v oblasti získávání zpětných odkazů a úpravě ON PAGE faktorů, ale také v oblasti úzce souvisejících oborů jako je obsahový marketing / UX atp.

Nesnažíme se pouze přivést návštěvníky na stránky, ale proměnit jejich návštěvy i v reálný obchodní výkon . Konverze = ZISKY.

Pod rukama nám v oblasti SEO prošlo již více než 500 projektů, a to k maximální spokojenosti všech klientů.

Při SEO se Vás snažíme osobně navštěvovat, a to nejen pro přesnější předání informací a návrh spolupráce, ale i pro Vaši informovanost o současném stavu průběhu práce – výsledcích apod.

Dokážeme pomoci velkým i malým projektům / webovým stránkám. Nedělá nám problém pomoci jednak nadnárodní společnosti či „monstróznímu e-shopu“ a jednak i menším firmám/projektům/e-shopům, či dokonce osobním stránkám; viz reference.

Nehledáme zkratky, protože neexistují = viděli jsme hodně lidí, kteří chtěli jít zkratkou, chtěli mít všechno hned a nechali se nalákat na sliby úspěchu v řádech týdnů nebo několika měsíců. Tvorba kvalitního obsahu a kvalitního odkazového profilu (zpětné vazby, vyšší pozice, návštěvnosti, konverze v  zisky) je během na dlouhou trať, ale až se za rok či dva ohlédnete, budete se smát konkurenci, která bude stále na stejném místě hledat zkratky, aby pokaždé narazila na slepou uličku.

Jak při SEO postupujeme?

Ihned poté, co nás kontaktujete, provedeme rychlou analýzu Vašich webových stránek.

V rámci vstupní analýzy se zaměříme na stav ON PAGE, odkazového portfolia, struktury, obsahu atd.

Ozveme se Vám zpět a probereme možnosti, Vaše představy a cíle.

Na základě konzultací navrhneme strategii a již samotné postupy k dosažení cílů.

Při realizaci také velmi záleží na Vašich finančních možnostech a zdrojích. Strategie a postupy jsou odlišné pro malé společnosti s menšími rozpočty a pro velké společnosti.

Snažíme se postupovat vždy efektivně, abychom ušetřili co nejvíce zdrojů (např. neděláme zbytečně opakované analýzy) a realizovali tak konkrétní kroky, které Vám přinesou výsledky, díky nimž budete schopní rozpočet a příjmy dále navyšovat.

Hlavní činnosti v rámci SEO

  • Stanovení milníků a cílů
  • Stanovení odpovědných osob
  • Analýza konkurence
  • Analýza klíčových slov
  • Návrh informační architektury
  • Zlepšení technického stavu stránek
  • Zlepšení struktury webu
  • ON PAGE SEO – obsah, prolinkování, meta tagy atd.
  • Práce na uživatelském prožitku ze stránek (rozložení, přístupnost atp. – UX)
  • Zlepšení obchodní úspěšnosti důležitých stránek
  • OFF PAGE – Získávání zpětných odkazů
  • Průběžné zlepšování a rozšiřování obsahu – obsahový marketing
  • Propagace firmy a obsahu webových stránek formou linkbuildingu
  • Propagace na sociálních sítích
  • Vyhodnocování výsledků
  • Průběžné zlepšování obchodní úspěšnosti
  • Průběžné analýzy vývoje a trendů

Cena za SEO

Cena za optimalizaci pro vyhledávače záleží vždy na konkurenci v oboru, rozsahu práce a cílech. Vždy se snažíme přizpůsobit možnostem klienta, aby byl rozpočet co nejpřijatelnější.

Domluvte si s námi SEO konzultaci

Napište nám, co pro Vás můžeme udělat, anebo nás rovnou kontaktujte:

info@mk-vision.cz
(+420) 777 325 351




Nechce se Vám vyplňovat formulář? Napište nám své číslo a my Vám rádi zavoláme.





Kontaktní informace

(+420) 777 325 351
tomas@mk-vision.cz


Naše pobočky

Praha, Na Fabiánce 36
Teplice, Buzulucká 333/35

Co pro Vás můžeme udělat?

Pole označená hvězdičkou jsou povinná.





Jak jste se o nás dozvěděli?


Pin It on Pinterest