Obsahový (content) marketing

Budujte zajímavý obsah a zákazníci (i vyhledávače) se Vám bohatě odmění

Obsahový (neboli content) marketing v sobě skýtá doslova obří a neustále rostoucí potenciál. Využijte možností obsahového marketingu od MK VISION a předejte Vašim návštěvníkům hodnotný obsah, který očekávají a který ocení.

Hodnotný obsah má cenu zlata

h

Obsah je král

Užitečný a kvalitní obsah má dnes cenu zlata a zákazníci Vám ho oplatí jak svou věrností, tak především zvýšením realizovaných nákupů. Obsahový marketing mají rády i internetové vyhledávače a za Vaši píli Vás ocení lepšími pozicemi. Ne nadarmo Google prohlašuje, že „kvalitní a užitečný obsah je král“

Content nemusí být pouze v textové formě!

Často si klienti představují obsahový marketing pouze jako nějaký blog/magazín na stránce, kde se píšou užitečné a tematické články. Toto je ale pouze jedna z mnoha možností a forem – do obsahového marketingu se dá zapojit například:

  • poradna
  • FAQ
  • slovník
  • obsah ve formě videa
  • obsah ve formě obrázků
  • info-grafika
  • ... a mnoho dalšího

Obsahový marketing lze obecně označit jako budování obsahu v čase podle předem vytvořené strategie.

Proč obsahový marketing zapojit do Vaší celkové marketingové strategie

  • Přiláká hojnou návštěvnost (a to zcela zdarma) 100%
  • Zvyšuje důvěryhodnost stránek 80%
  • Růst pozic – Google i Seznam obsahový marketing doslova milují 80%
  • Virální šíření obsahu (odkazy zdarma) 60%
  • Posílení brandu a image firmy 50%
  • Jedna z konkurenčních výhod 40%
  • Lidé sami od sebe sdílí Váš obsah na soc. sítích (brand a odkazy zdarma) 30%
  • Příběhy prodávají 20%

Vybrané reference z obsahového marketingu

 
Další reference si můžete prohlédnout tady

Co říkají klienti na naši odvedenou práci v rámci obsahového marketingu?

GOMtrade, spol. s r.o. - Obsahový marketing, SEO, UX

„S MK-VISION spolupracuji již léta na mnoha projektech a takto flexibilní, ochotnou a šikovnou agenturu mi může každý závidět :)“

Jakub Shrbený - CEO Gomtrade s.r.o.

Gomtrade.cz

Profichovatel.cz - Obsahový marketing, SEO, UX

„Potřeboval jsem pomoci se svým e-shopem, který již nějaký ten měsíc stagnoval jak v návštěvnosti tak konverzích a musím uznat, že po roční spolupráci s prací MK VISION jsem maximálně spokojen a výsledky se dostavily i nad rámec mého očekávání.“

Stanislav Mach - CEO Profichovatel.cz

Profichovatel.cz

Snadnacesta.eu - ORS

„Zkušená online marketingová firma, která má výsledky. Kromě výsledků se také mohu spolehnout na dodržování termínů a perfektní průběh spolupráce. Spolupracujeme na mnoha projektech.“

Ing. Aleš Přibyl – Jednatel společnosti

snadnacesta.eu

Fan-store company s.r.o. - SEO, UX, PPC, Obsahový marketing

„SEO profíci na osm? Ano to je MK VISION! Využívám jejich služby několik let a jsem spokojen s jejich maximální profesionalitou.“

Jan Filip - jednatel ve společnosti Fan-store company s.r.o.

fan-store.cz

Eusoft s.r.o. - PPC, SEO, Sociální sítě, UX

„Letitá spolupráce v oblasti SEO, PPC a obsahového marketingu nesoucí ovoce. Rozhodně doporučuji a to nejen pro výsledky, ale i pro přístup a komunikativnost.“

Jaroslava Dluhošová - CEO EUSOFT s.r.o.

Stylomat.cz

]

Unikátní technika

Nikdy nepoužíváme jen jednu obsahovou techniku. Smyslem obsahového marketingu od MK VISION je především najít unikátní kombinaci propagačních technik přímo na míru pro Vaši značku, produkty či služby, které budou účinné v konkrétní situaci a zaujmou Vašeho zákazníka.

Z

Hlavní cíl

Cílem je tak dát dohromady užitečný a hodnotný obsah, který zapojí do interakce žádanou cílovou skupinu. Pokud budete pomocí content marketingu pravidelně a cíleně poskytovat hodnotné informace, odmění Vás zákazníci svými nákupy.

6 důvodů, proč se s obsahovým marketingem obrátit na nás

Věnujeme se contentu v celém spektru problematiky – tedy nejen čistě v oblasti textového obsahového marketingu (blog, magazín atd.), ale také v dalších oblastech (video marketing, infografika, poradna atd.

Nesnažíme se pouze pomocí obsahového marketingu přivést návštěvníky na stránky, ale proměnit jejich návštěvy i v reálný obchodní výkon -> konverze = ZISKY.

Pod rukama nám v oblasti SEO prošlo již více než 100 projektů, a to k maximální spokojenosti klientů.

Při obsahovém marketingu se Vás snažíme osobně navštěvovat, a to nejen pro přesnější předání informací a návrh spolupráce, ale i pro Vaši informovanost o současném stavu průběhu práce – výsledcích apod.

Dokážeme pomoci jak velkým, tak malým projektům / webovým stránkám – nedělá nám problém pomoci jak nadnárodní společnosti či „monstróznímu e-shopu“ (viz reference – zoot.cz, trenyrkarna.cz, saphokoupelny.cz atp.), tak i menším firmám/projektům/e-shopům, či dokonce osobním stránkám.

Nehledáme zkratky, protože neexistují = viděli jsme hodně lidí, kteří chtěli jít zkratkou, chtěli mít všechno hned a nechali se nalákat na sliby úspěchu v řádech týdnů nebo několika měsíců. Tvorba kvalitního a hodnotného obsahu je během na dlouhou trať, ale až se za rok či dva ohlédnete, budete se smát konkurenci, která bude stále na stejném místě hledat zkratky, aby pokaždé narazila na slepou uličku.

Cena za obsahový marketing

Cena za obsahový marketing záleží vždy na konkurenci v oboru, rozsahu práce a cílech. Vždy se snažíme přizpůsobit možnostem klienta, aby byl rozpočet co nejpřijatelnější.

Chcete navrhnout obsahovou strategii na míru pro Vaše zákazníky? Kontaktujte nás, rádi se Vám budeme věnovat

Napište nám, co pro Vás můžeme udělat, anebo nás rovnou kontaktujte:

info@mk-vision.cz
(+420) 777 325 351




Nechce se Vám vyplňovat formulář? Napište nám své číslo a my Vám rádi zavoláme.





Kontaktní informace

(+420) 777 325 351
tomas@mk-vision.cz


Naše pobočky

Praha, Na Fabiánce 36
Teplice, Buzulucká 333/35

Co pro Vás můžeme udělat?

Pole označená hvězdičkou jsou povinná.





Jak jste se o nás dozvěděli?


Pin It on Pinterest