Blog
„Musíme se mnoho učit, abychom poznali, že málo víme.“
Konference PROJECT RESTART 2022 – zhodnocení
5. května se náš tým zúčastnil konference Project Restart od Taste Academy (za touto společností stojí zaběhlé a populární konference jako PPC restart, SEO restart apod). V článku Vám přinášíme naše zhodnocení celé této akce včetně výtažku toho nejdůležitějšího ze všech přednášek.
Případová studie - smartgo.cz
Případová studie pojednává o vývoji webových stránek www.smartgo.cz, u kterých jsem se staral jak o SEO, tak o PPC. V případové studii mapujeme dosažené výsledky a vynaložené investice.
GDPR a ESHOPY - co si pohlídat
Co byste u svého eshopu měli udělat, pokud jste to ještě neudělali? GDPR mění stávající zákon o ochraně osobních údajů jen z několika málo procent. Co se diametrálně liší jsou však pokuty za porušení. Zákon o ochraně osobních údajů platí již od roku 2000.
GDPR v SEO - strašák nebo pohodář?
Konec května se nezadržitelně blíží a s ním poměrně rychle stoupá hysterie, co nám tedy to GDPR přinese. Co přinese celému online marketingu, to tady rozebírat nebudeme. Co ale konkrétně znamená GDPR pro SEO?
Případová studie - nofear.cz, pomocí SEO na první místa
Tato případová studie je důkazem, že ne vždy je třeba investovat desítky tisíc do výkonnostních kampaní (PPC apod.). Stále se totiž najde mnoho odvětví/oborů, kde poctivě vykonaná SEO práce (s rozumnou investicí) zvládne do půl roku přinést fantastické výsledky a doslova „vyprodat sklady“.
Nejčastější SEO MÝTY – EBOOK ke stažení zdarma
Mnoho majitelů webových stránek stále žije v zajetí mnoha SEO mýtů a praktik, které již mnoho let nefungují a naopak mohou webové stránce v mnohém uškodit. V Ebooku jednotlivé SEO mýty vyvracíme jasnou argumentací a fakty. Ebook je ke stažení zcela zdarma (dokonce ani nemusíte zadávat svůj email 🙂
Případová studie - ecotop.cz, aneb SEO na vyprodání skladů stačí
Tato případová studie je důkazem, že ne vždy je třeba investovat desítky tisíc do výkonnostních kampaní (PPC apod.). Stále se totiž najde mnoho odvětví/oborů, kde poctivě vykonaná SEO práce (s rozumnou investicí) zvládne do půl roku přinést fantastické výsledky a doslova „vyprodat sklady“.
Případová studie - virivkysauny.cz [PPC, SEO]
Tato případová studie pojednává o tom, jak je enormně důležité uchopit správně celkovou marketingovou strategii a nepodcenit svou cílovou skupinu. Díky tomu se nám v PPC podařilo snížit o 56% míru okamžitého opuštění, konverzní poměr zvýšit z 3,35 % na 5,22% a navýšit organické přístupy o 116,55%.
10 typů klientů v online marketingu - od neplatiče až po ideálního klienta
V článku se pokusíme sepsat jednotlivé typy „problémových klientů“. U samotné typologie pak odhalíme jejich základní rysy a jak daný typ včas odhalit.
Jak vybrat profesionálního online marketéra
O tom, jak vybrat toho správného online marketingového poradce/firmu, jsme se rozpovídali v článku pro server mladypodnikatel.cz
9 varovných signálů nekalých SEO "specialistů"
V článku zmíníme 9 základních varovných signálů, dle kterých lze poměrně snadno rozeznat šarlatány s nulovými znalostmi oproti zkušenému odborníkovi/agentuře.
Základní vyhledávací operátory (Google a Seznam)
V článku se zaměříme na základní vyhledávací operátory (Google a Seznam), které může každý majitel webových stránek velmi vhodně využívat.