Report roku 2018

| 30. 12. 2018 | Ostatní | 0 komentářů

Čas čtení: 4 min

Letos jsme se rozhodli „přispět“ do závalu reportů roku 2018 :)

Práce – co se povedlo

- Stejně jako v předchozím roce jsme důkladně pracovali na akvizici férovější a zajímavější klientely. Tento bod se tedy relativně zdařil (až na pár ojedinělých případů).

- Výsledky naší práce (opět skvělá čísla plynoucí z naší práce = nárůsty návštěvníků, objednávek a obratu u našich klientů).

- Další porce cestování a trochu té volnosti a práce na dálku pro naše zaměstnance = Island, firemní dovolená v Egyptě, návštěva Barcelony, Říma a Vídně + Řecko.

- Zvýšení obratu firmy o dalších 25%

- Akvizice nových "tváří" do firmy (nový obchodní zástupce pro Moravu, nový programátor a dva copywriteři).

- Aktivní pracovní a osobní rozvoj – knihy, konference, přednášky. Za rok 2018 jsme toho přečetli, viděli a slyšeli (především z oboru online marketingu) zase o krajíc více než v roce předchozím.

- Outscoursovat/automatizovat činnosti, které nám vysávali čas a zároveň absolutně nebavili (automatizace reportů, delegování otravných činností a drobné operativy) - toto se povedlo tak na 50%

- Realizovat komplet přechod firmy na Google APPS


Práce – co se nepovedlo

- Řešit aktivněji zálohování na cloud

- Sepsat a publikovat další odborný EBOOK (zatím je venku jen ten z roku 2017 na téma nejčastějších SEO mýtů)

- Aktivněji pracovat s webem/blogem/brandem a referencemi (v roce 2018 nám nezbylo na web/blog tolik času a energie kolik bychom rádi)

- Investovat a efektivně zhodnocovat vydělané firemní peníze

- Lepší péče o stávající klienty – občas jsem se přistihli, že větší focus dáváme na akvizici nových obchodních příležitostí než na péči o letité klienty, což je velká chyba.

- Každoroční cíl (1) - omezit soc. sítě - žrout času, energie a multitaskingový ďábel. Letos se to povedlo tak z poloviny.

- Každoroční cíl (2) - zbavit se zmíněného multitaskingu a pracovat efektivněji (snažíme se co to jde každý rok)..

 


Cíle 2019 pracovní

- Větší péče o stávající a dlouhodobou klientelu

- Méně stresu a méně klientů co více berou (energie, čas) než dávají = pokračovat v akvizici férovější a zajímavější klientely

- Opět si zkusit práci na dálku pro část našich zaměstnanců (Norsko + Kanárské ostrovy)

- Dále postupně posouvat a vyšperkovávat delegování práce a automatizaci

- Řešit aktivněji ochranu a zálohování

- Omezit soc. sítě (to už je takový evergreen) našeho týmu + omezit multitasking – soustředit se na jednu věc a tu dokončit, zkrátka mít koncovku

- Začít investovat a zhodnocovat finanční prostředky

- Opět navýšit obrat firmy

Kategorie článků

Archiv

Případová studie - smartgo.cz

Čas čtení: 4 min

Případová studie pojednává o vývoji webových stránek www.smartgo.cz, u kterých jsem se staral jak o SEO, tak o PPC. V případové studii mapujeme dosažené výsledky a vynaložené investice.

GDPR a ESHOPY - co si pohlídat

Čas čtení: 5 min

Co byste u svého eshopu měli udělat, pokud jste to ještě neudělali? GDPR mění stávající zákon o ochraně osobních údajů jen z několika málo procent. Co se diametrálně liší jsou však pokuty za porušení. Zákon o ochraně osobních údajů platí již od roku 2000.

Pokud potřebujete v GDPR poradit neváhejte se na nás obrátit

Kontaktujte nás

Nechce se Vám vyplňovat formulář? Napište nám své číslo a my Vám rádi zavoláme.





Kontaktní informace

(+420) 777 325 351
tomas@mk-vision.cz


Kde se můžeme potkat

Potkat se můžeme v těchto městech: Praha, Teplice, Hradec Králové, Ostrava, Brno

Co pro Vás můžeme udělat?

Pole označená hvězdičkou jsou povinná.





Jak jste se o nás dozvěděli?


Pin It on Pinterest

Zaujalo? Sdílejte!

Sdílejte tuto stránku svým přátelům či kolegům...

tomas-newsletter

Přihlášení k odběru

Chcete dostávat pravidelné novinky ze světa online marketingu? Žádný spam, žádné nesmysly, slibujeme.

Zadejte svůj e-mail a my se postaráme o zbytek.

Děkujeme za Vaší přízeň.

Vaše přihlášení k odběru novinek je téměř kompletní - ještě potřebujeme, abyste potvrdili e-mail, který jsme Vám poslali. Děkujeme.