Případová studie - smartgo.cz

| 26. 6. 2018 | PPC, Případové studie, SEO | 2 komentáře(ů)

Čas čtení: 4 min

Pár slov na úvod

Pan Seigl se na nás obrátil s žádostí na zvýšení relevantních přístupů z organického (přirozeného) a placeného vyhledávání pro jeho webový projekt smartgo.cz. SMARTGO nabízí organizované zájezdy na kulturní a sportovní akce/klání (od fotbalu, přes hudební koncerty až po zájezdy na F1). Po úvodních jednáních jsme od 1.6.2017 komplexně převzali správu všech SEO a PPC aktivit.

Primárním cílem spolupráce bylo navýšit počet relevantních přístupů z přirozeného vyhledávání a tím zvýšit počet poptávek po zájezdech/vstupenkách + v rámci PPC zlepšit celkové výsledky kampaní v systémech ADWORDS a SKLIK.

Po komplexní analýze jsme zjistili mnoho nedostatků v rámci SEO (špatná struktura, netknuté ON PAGE a zanedbaný odkazový profil), které bylo potřeba napravit.

Mnoho nedostatků a nevyužitého potenciálu bylo odhaleno i v rámci placených výkonnostních kampaní (Adwords a Sklik). Došlo ke kompletní revizi a úpravě všech kampaní + ke tvorbě kampaních nových (zapojení nového ETA formátu + zakomponování obsahové sítě a remarketingu/retargetingu).

Samotná SEO práce a výsledky

V rámci domluvených SEO aktivit (ON PAGE, likbuilding, PR) jsme se zaměřili (na základě AKW) na obecnější i longtail relevantní klíčová slova (dále jen KW). V rámci 10 měsíců se nám podařilo dostat stránky na první stranu (na většinu důležitých KW), a tím postupně a výrazně navyšovat relevantní traffic viz. graf níže.

Začínalo se na průměrném organickém trafficu kolem 1100 návštěvníků za měsíc, v současnosti se pohybujeme kolem 4200 relevantních návštěvníků (čistě z přirozeného vyhledávání) za měsíc = čtyřnásobné navýšení organického trafficu.

GA

Celkovým výsledkem našeho snažení v rámci SEO nebylo pouze X násobné zlepšení organické návštěvnosti a perfektní pozice, ale také mnohonásobně zvýšená poptávka po zájezdech (jak sportovní klání, tak koncerty).

Příklady vývoje pozic:

q

PPC práce a výsledky

Není potřeba slov, stačí se podívat na obrázek níže:

screen1

Díky naší PPC aktivitě se podařilo nejen zdvojnásobit relevantní návštěvnost, ale také snížit o polovinu míru okamžitého opuštění a téměř dvojnásobně zvýšit dobu strávenou na stránce (+ počet stránek za jednu návštěvu).

Mimo tyto statistiky se o 50% snížila průměrná cenu za proklik a téměř zdvojnásobil konverzní poměr z PPC kampaní.

Co si z této případové studie odnést?

SEO a PPC nejsou soupeři, ale parťáci. Pokud se oba marketingové kanály podaří vhodně uchopit, výsledky mohou být perfektní i bez nutnosti vynaložit statisícové investice.

Kategorie článků

Archiv

GDPR a ESHOPY - co si pohlídat

Čas čtení: 5 min

Co byste u svého eshopu měli udělat, pokud jste to ještě neudělali? GDPR mění stávající zákon o ochraně osobních údajů jen z několika málo procent. Co se diametrálně liší jsou však pokuty za porušení. Zákon o ochraně osobních údajů platí již od roku 2000.

GDPR v SEO - strašák nebo pohodář?

Čas čtení: 4 min

Konec května se nezadržitelně blíží a s ním poměrně rychle stoupá hysterie, co nám tedy to GDPR přinese. Co přinese celému online marketingu, to tady rozebírat nebudeme. Co ale konkrétně znamená GDPR pro SEO?

Pokud chcete stejné výsledky, kontaktujte nás!

Kontaktujte nás

Nechce se Vám vyplňovat formulář? Napište nám své číslo a my Vám rádi zavoláme.





Kontaktní informace

(+420) 777 325 351
tomas@mk-vision.cz


Kde se můžeme potkat

Potkat se můžeme v těchto městech: Praha, Teplice, Hradec Králové, Ostrava, Brno

Co pro Vás můžeme udělat?

Pole označená hvězdičkou jsou povinná.





Jak jste se o nás dozvěděli?


Pin It on Pinterest

Zaujalo? Sdílejte!

Sdílejte tuto stránku svým přátelům či kolegům...

tomas-newsletter

Přihlášení k odběru

Chcete dostávat pravidelné novinky ze světa online marketingu? Žádný spam, žádné nesmysly, slibujeme.

Zadejte svůj e-mail a my se postaráme o zbytek.

Děkujeme za Vaší přízeň.

Vaše přihlášení k odběru novinek je téměř kompletní - ještě potřebujeme, abyste potvrdili e-mail, který jsme Vám poslali. Děkujeme.