Případová studie - nofear.cz, pomocí SEO na první místa
Čas čtení: 3 min
Pár slov na úvod
Pan Radim Trunda se na nás obrátil s konkrétní žádostí na zvýšení relevantních přístupů z organického (přirozeného) vyhledávání pro jeho webový projekt nofear.cz. Po úvodních jednáních jsme komplexně převzali správu všech SEO aktivit.
Primárním cílem spolupráce tedy bylo zlepšit pozice na všechny klíčové výrazy ve spojení se značkou NOFEAR a tím navýšit počet relevantních přístupů z přirozeného vyhledávání => zvýšit počet poptávek po jeho produktech a zlepšit povědomí o značce.
Po komplexní analýze jsme zjistili mnoho nedostatků v rámci SEO (špatná struktura, netknuté ON PAGE a zanedbaný odkazový profil), které bylo potřeba napravit.
Samotná SEO práce:
V rámci domluvených SEO aktivit (ON PAGE, likbuilding, PR) jsme se zaměřili (na základě AKW) na obecnější i longtail relevantní klíčová slova (dále jen KW). V rámci 4 měsíců se nám podařilo dostat stránky na první místa (na všechna relevantní KW ve spojení se značkou), a tím postupně a výrazně navyšovat relevantní traffic.
SEO výsledky:
Celkovým výsledkem našeho snažení nebyly pouze perfektní pozice a X násobné navýšení návštěvnosti, ale také zlepšení prodejů a povědomí o značce samotné.
Příklady vývoje pozic:
Co si z této případové studie odnést?
Ne vždy je třeba investovat desítky tisíc do výkonnostních kampaní (PPC apod.), stále se najde mnoho odvětví/oborů, kde poctivě vykonaná SEO práce (s rozumnou investicí) zvládne do půl roku přinést vysoce efektivní výsledky a doslova „vyprodat sklady“. Nechte nás ZDARMA provést SEO analýzu Vašich stránek a zajistit potřebné kroky pro zvýšení obchodního výkonu.
Konference PROJECT RESTART 2022 – zhodnocení
5. května se náš tým zúčastnil konference Project Restart od Taste Academy (za touto společností stojí zaběhlé a populární konference jako PPC restart, SEO restart apod). V článku Vám přinášíme naše zhodnocení celé této akce včetně výtažku toho nejdůležitějšího ze všech přednášek.
Případová studie - smartgo.cz
Případová studie pojednává o vývoji webových stránek www.smartgo.cz, u kterých jsem se staral jak o SEO, tak o PPC. V případové studii mapujeme dosažené výsledky a vynaložené investice.
Zaujalo? Sdílejte!
Sdílejte tuto stránku svým přátelům či kolegům...