Případová studie - nofear.cz, pomocí SEO na první místa

| 30. 1. 2018 | Případové studie, SEO | 0 komentářů

Čas čtení: 3 min

Pár slov na úvod

Pan Radim Trunda se na nás obrátil s konkrétní žádostí na zvýšení relevantních přístupů z organického (přirozeného) vyhledávání pro jeho webový projekt nofear.cz. Po úvodních jednáních jsme komplexně převzali správu všech SEO aktivit.

Primárním cílem spolupráce tedy bylo zlepšit pozice na všechny klíčové výrazy ve spojení se značkou NOFEAR a tím navýšit počet relevantních přístupů z přirozeného vyhledávání => zvýšit počet poptávek po jeho produktech a zlepšit povědomí o značce. 

Po komplexní analýze jsme zjistili mnoho nedostatků v rámci SEO (špatná struktura, netknuté ON PAGE a zanedbaný odkazový profil), které bylo potřeba napravit.

aa

Samotná SEO práce:

V rámci domluvených SEO aktivit (ON PAGE, likbuilding, PR) jsme se zaměřili (na základě AKW) na obecnější i longtail relevantní klíčová slova (dále jen KW). V rámci 4 měsíců se nám podařilo dostat stránky na první místa (na všechna relevantní KW ve spojení se značkou), a tím postupně a výrazně navyšovat relevantní traffic.

SEO výsledky:

Celkovým výsledkem našeho snažení nebyly pouze perfektní pozice a X násobné navýšení návštěvnosti, ale také zlepšení prodejů a povědomí o značce samotné.

Příklady vývoje pozic:

vývoj

Co si z této případové studie odnést?

Ne vždy je třeba investovat desítky tisíc do výkonnostních kampaní (PPC apod.), stále se najde mnoho odvětví/oborů, kde poctivě vykonaná SEO práce (s rozumnou investicí) zvládne do půl roku přinést vysoce efektivní výsledky a doslova „vyprodat sklady“. Nechte nás ZDARMA provést SEO analýzu Vašich stránek a zajistit potřebné kroky pro zvýšení obchodního výkonu.

Kategorie článků

Archiv

Případová studie - smartgo.cz

Čas čtení: 4 min

Případová studie pojednává o vývoji webových stránek www.smartgo.cz, u kterých jsem se staral jak o SEO, tak o PPC. V případové studii mapujeme dosažené výsledky a vynaložené investice.

GDPR a ESHOPY - co si pohlídat

Čas čtení: 5 min

Co byste u svého eshopu měli udělat, pokud jste to ještě neudělali? GDPR mění stávající zákon o ochraně osobních údajů jen z několika málo procent. Co se diametrálně liší jsou však pokuty za porušení. Zákon o ochraně osobních údajů platí již od roku 2000.

Pokud chcete stejné výsledky, kontaktujte nás!

Kontaktujte nás

Nechce se Vám vyplňovat formulář? Napište nám své číslo a my Vám rádi zavoláme.





Kontaktní informace

(+420) 777 325 351
tomas@mk-vision.cz


Kde se můžeme potkat

Potkat se můžeme v těchto městech: Praha, Teplice, Hradec Králové, Ostrava, Brno

Co pro Vás můžeme udělat?

Pole označená hvězdičkou jsou povinná.





Jak jste se o nás dozvěděli?


Pin It on Pinterest

Zaujalo? Sdílejte!

Sdílejte tuto stránku svým přátelům či kolegům...

tomas-newsletter

Přihlášení k odběru

Chcete dostávat pravidelné novinky ze světa online marketingu? Žádný spam, žádné nesmysly, slibujeme.

Zadejte svůj e-mail a my se postaráme o zbytek.

Děkujeme za Vaší přízeň.

Vaše přihlášení k odběru novinek je téměř kompletní - ještě potřebujeme, abyste potvrdili e-mail, který jsme Vám poslali. Děkujeme.