Případová studie - ecotop.cz, aneb SEO na vyprodání skladů stačí

| 13. 10. 2017 | Případové studie, SEO | 0 komentářů

Čas čtení: 3 min

Pár slov na úvod

Pan Vítek se na nás obrátil s konkrétní žádostí na zvýšení relevantních přístupů z organického (přirozeného) vyhledávání pro jeho webový projekt ecotop.cz. Po úvodních jednáních v Brně jsme komplexně převzali správu všech SEO aktivit.

Primárním cílem spolupráce tedy bylo navýšit počet relevantních přístupů z přirozeného vyhledávání, a tím zvýšit počet poptávek po jeho produktech (brikety, pelety, palivové dřevo atp).

Po komplexní analýze jsme zjistili mnoho nedostatků v rámci SEO (špatná struktura, netknuté ON PAGE a zanedbaný odkazový profil), které bylo potřeba napravit.

Samotná SEO práce:

V rámci domluvených SEO aktivit (ON PAGE, likbuilding, PR) jsme se zaměřili (na základě AKW) na obecnější i longtail relevantní klíčová slova (dále jen KW). V rámci 6 měsíců se nám podařilo dostat stránky na první stranu (na většinu důležitých KW), a tím postupně a výrazně navyšovat relevantní traffic viz. graf níže.

11

SEO výsledky:

Celkovým výsledkem našeho snažení nebyly pouze perfektní pozice a X násobné navýšení návštěvnosti, ale také a především velmi brzké vyprodávání obřího skladu palivového dřeva, který měl pan Vítek k dispozici 😊. V září jsme se tak dostali do zajímavé (avšak příjemné) situace, kdy pan Vítek již prakticky neměl co prodávat.

Příklady vývoje pozic:

22

Co si z této případové studie odnést?

Ne vždy je třeba investovat desítky tisíc do výkonnostních kampaní (PPC apod.), stále se najde mnoho odvětví/oborů, kde poctivě vykonaná SEO práce (s rozumnou investicí) zvládne do půl roku přinést vysoce efektivní výsledky a doslova „vyprodat sklady“. Nechte nás ZDARMA provést SEO analýzu Vašich stránek a zajistit potřebné kroky pro zvýšení obchodního výkonu.

Kategorie článků

Archiv

Případová studie - smartgo.cz

Čas čtení: 4 min

Případová studie pojednává o vývoji webových stránek www.smartgo.cz, u kterých jsem se staral jak o SEO, tak o PPC. V případové studii mapujeme dosažené výsledky a vynaložené investice.

GDPR a ESHOPY - co si pohlídat

Čas čtení: 5 min

Co byste u svého eshopu měli udělat, pokud jste to ještě neudělali? GDPR mění stávající zákon o ochraně osobních údajů jen z několika málo procent. Co se diametrálně liší jsou však pokuty za porušení. Zákon o ochraně osobních údajů platí již od roku 2000.

Pokud chcete stejné výsledky, kontaktujte nás!

Kontaktujte nás

Nechce se Vám vyplňovat formulář? Napište nám své číslo a my Vám rádi zavoláme.





Kontaktní informace

(+420) 777 325 351
tomas@mk-vision.cz


Kde se můžeme potkat

Potkat se můžeme v těchto městech: Praha, Teplice, Hradec Králové, Ostrava, Brno

Co pro Vás můžeme udělat?

Pole označená hvězdičkou jsou povinná.





Jak jste se o nás dozvěděli?


Pin It on Pinterest

Zaujalo? Sdílejte!

Sdílejte tuto stránku svým přátelům či kolegům...

tomas-newsletter

Přihlášení k odběru

Chcete dostávat pravidelné novinky ze světa online marketingu? Žádný spam, žádné nesmysly, slibujeme.

Zadejte svůj e-mail a my se postaráme o zbytek.

Děkujeme za Vaší přízeň.

Vaše přihlášení k odběru novinek je téměř kompletní - ještě potřebujeme, abyste potvrdili e-mail, který jsme Vám poslali. Děkujeme.