Případová studie - ecotop.cz, aneb SEO na vyprodání skladů stačí
Čas čtení: 3 min
Pár slov na úvod
Pan Vítek se na nás obrátil s konkrétní žádostí na zvýšení relevantních přístupů z organického (přirozeného) vyhledávání pro jeho webový projekt ecotop.cz. Po úvodních jednáních v Brně jsme komplexně převzali správu všech SEO aktivit.
Primárním cílem spolupráce tedy bylo navýšit počet relevantních přístupů z přirozeného vyhledávání, a tím zvýšit počet poptávek po jeho produktech (brikety, pelety, palivové dřevo atp).
Po komplexní analýze jsme zjistili mnoho nedostatků v rámci SEO (špatná struktura, netknuté ON PAGE a zanedbaný odkazový profil), které bylo potřeba napravit.
Samotná SEO práce:
V rámci domluvených SEO aktivit (ON PAGE, likbuilding, PR) jsme se zaměřili (na základě AKW) na obecnější i longtail relevantní klíčová slova (dále jen KW). V rámci 6 měsíců se nám podařilo dostat stránky na první stranu (na většinu důležitých KW), a tím postupně a výrazně navyšovat relevantní traffic viz. graf níže.
SEO výsledky:
Celkovým výsledkem našeho snažení nebyly pouze perfektní pozice a X násobné navýšení návštěvnosti, ale také a především velmi brzké vyprodávání obřího skladu palivového dřeva, který měl pan Vítek k dispozici 😊. V září jsme se tak dostali do zajímavé (avšak příjemné) situace, kdy pan Vítek již prakticky neměl co prodávat.
Příklady vývoje pozic:
Co si z této případové studie odnést?
Ne vždy je třeba investovat desítky tisíc do výkonnostních kampaní (PPC apod.), stále se najde mnoho odvětví/oborů, kde poctivě vykonaná SEO práce (s rozumnou investicí) zvládne do půl roku přinést vysoce efektivní výsledky a doslova „vyprodat sklady“. Nechte nás ZDARMA provést SEO analýzu Vašich stránek a zajistit potřebné kroky pro zvýšení obchodního výkonu.
GDPR a ESHOPY - co si pohlídat
Co byste u svého eshopu měli udělat, pokud jste to ještě neudělali? GDPR mění stávající zákon o ochraně osobních údajů jen z několika málo procent. Co se diametrálně liší jsou však pokuty za porušení. Zákon o ochraně osobních údajů platí již od roku 2000.
GDPR v SEO - strašák nebo pohodář?
Konec května se nezadržitelně blíží a s ním poměrně rychle stoupá hysterie, co nám tedy to GDPR přinese. Co přinese celému online marketingu, to tady rozebírat nebudeme. Co ale konkrétně znamená GDPR pro SEO?
Zaujalo? Sdílejte!
Sdílejte tuto stránku svým přátelům či kolegům...