Případová studie - ecotop.cz, aneb SEO na vyprodání skladů stačí

| 13. 10. 2017 | Případové studie, SEO | 0 komentářů

Čas čtení: 3 min

Pár slov na úvod

Pan Vítek se na nás obrátil s konkrétní žádostí na zvýšení relevantních přístupů z organického (přirozeného) vyhledávání pro jeho webový projekt ecotop.cz. Po úvodních jednáních v Brně jsme komplexně převzali správu všech SEO aktivit.

Primárním cílem spolupráce tedy bylo navýšit počet relevantních přístupů z přirozeného vyhledávání, a tím zvýšit počet poptávek po jeho produktech (brikety, pelety, palivové dřevo atp).

Po komplexní analýze jsme zjistili mnoho nedostatků v rámci SEO (špatná struktura, netknuté ON PAGE a zanedbaný odkazový profil), které bylo potřeba napravit.

Samotná SEO práce:

V rámci domluvených SEO aktivit (ON PAGE, likbuilding, PR) jsme se zaměřili (na základě AKW) na obecnější i longtail relevantní klíčová slova (dále jen KW). V rámci 6 měsíců se nám podařilo dostat stránky na první stranu (na většinu důležitých KW), a tím postupně a výrazně navyšovat relevantní traffic viz. graf níže.

11

SEO výsledky:

Celkovým výsledkem našeho snažení nebyly pouze perfektní pozice a X násobné navýšení návštěvnosti, ale také a především velmi brzké vyprodávání obřího skladu palivového dřeva, který měl pan Vítek k dispozici 😊. V září jsme se tak dostali do zajímavé (avšak příjemné) situace, kdy pan Vítek již prakticky neměl co prodávat.

Příklady vývoje pozic:

22

Co si z této případové studie odnést?

Ne vždy je třeba investovat desítky tisíc do výkonnostních kampaní (PPC apod.), stále se najde mnoho odvětví/oborů, kde poctivě vykonaná SEO práce (s rozumnou investicí) zvládne do půl roku přinést vysoce efektivní výsledky a doslova „vyprodat sklady“. Nechte nás ZDARMA provést SEO analýzu Vašich stránek a zajistit potřebné kroky pro zvýšení obchodního výkonu.

Kategorie článků

Archiv

Nejčastější SEO MÝTY – EBOOK ke stažení zdarma

Čas čtení: 2 min

Mnoho majitelů webových stránek stále žije v zajetí mnoha SEO mýtů a praktik, které již mnoho let nefungují a naopak mohou webové stránce v mnohém uškodit. V Ebooku jednotlivé SEO mýty vyvracíme jasnou argumentací a fakty. Ebook je ke stažení zcela zdarma (dokonce ani nemusíte zadávat svůj email :)

Případová studie - virivkysauny.cz [PPC, SEO]

Čas čtení: 5 min

Tato případová studie pojednává o tom, jak je enormně důležité uchopit správně celkovou marketingovou strategii a nepodcenit svou cílovou skupinu. Díky tomu se nám v PPC podařilo snížit o 56% míru okamžitého opuštění, konverzní poměr zvýšit z 3,35 % na 5,22% a navýšit organické přístupy o 116,55%.

Pokud chcete stejné výsledky, kontaktujte nás!

Kontaktujte nás

Nechce se Vám vyplňovat formulář? Napište nám své číslo a my Vám rádi zavoláme.





Kontaktní informace

(+420) 777 325 351
tomas@mk-vision.cz


Naše pobočky

Praha, Na Fabiánce 36
Teplice, Buzulucká 333/35

Co pro Vás můžeme udělat?

Pole označená hvězdičkou jsou povinná.





Jak jste se o nás dozvěděli?


Pin It on Pinterest

Zaujalo? Sdílejte!

Sdílejte tuto stránku svým přátelům či kolegům...

tomas-newsletter

Přihlášení k odběru

Chcete dostávat pravidelné novinky ze světa online marketingu? Žádný spam, žádné nesmysly, slibujeme.

Zadejte svůj e-mail a my se postaráme o zbytek.

Děkujeme za Vaší přízeň.

Vaše přihlášení k odběru novinek je téměř kompletní - ještě potřebujeme, abyste potvrdili e-mail, který jsme Vám poslali. Děkujeme.