Případová studie - espressoservis.cz

| 9. 4. 2017 | Případové studie | 0 komentářů

Čas čtení: 5 min

Případová studie

Vysvětlení: případové studie se snažíme vždy vést co nejvíc srozumitelně (tedy konkrétně a jasně). Nepouštíme se do technických detailů, ale snažíme se stručně a prakticky pomocí jasně daných faktů/důkazů poukázat na efekt práce námi vynaložené.

V níže uvedené studii se budeme zaměřovat pouze na nárůst návštěvnosti z organického (přirozeného) vyhledávání, který úzce ovlivnil nárůst pozic, díky námi vykonané SEO práci. Nemáme v tomto případě svolení pracovat s dalšími daty (obraty, zisky apod.) ovšem i tato čísla jsou velice zajímavá.

Rychlá fakta na úvod

  • www stránky: http://www.espressoservis.cz/
  • délka spolupráce: prozatím 7 měsíců (červen 2016 - prosinec 2016 a stále trvá),
  • počáteční stav stránek: relativně zaběhnutý web,
  • celková investice do mých služeb (čistě do SEO): 60 000 Kč,

Úvod

Pan Bouša se na nás obrátil s tím, že jeho webové stránky (zaměřující se na prodej kvalitní kávy a nabídku kvalitního kávového servisu) již nějakou dobu stagnují a chodí mu málo poptávek/objednávek. Placené systémy (PPC, zbožové srovnávače apod.) měl velice dobře pokryté. Kde naopak velmi "strádal" bylo organické vyhledávání. To mu generovalo pouze 200-300 unikátních návštěv/měsíc. Přesto, se tento kanál jevil jako nejkonverznější. V práci samotné jsme se tedy zaměřili, čistě na nárůst organické návštěvností pomocí SEO.

Marketingové kanály, kterým jsme se po dobu spolupráce věnovali:

  • SEO (AKW + návrh informační architektury a navazující ON PAGE + dlouhodobé OFF PAGE = budování odkazového profilu),

Výsledky (SEO)

E-shop začínal na 200-300 návštěvnících/měsíc. Za půl roku práce se nám podařilo, čistě v přirozeném vyhledávání (díky SEO) se dostat na traffic čítající kolem 1 550 unikátních návštěv/měsíc = tedy prakticky šestkrát více než bylo při vstupu.

screenn

(Obr.1 - Vývoj návštěvnosti čistě z přirozeného vyhledávání) - obrázek v lepší kvalitě ke stažení ZDE

pozice

(Obr. 2 - Příklad vývoje pozic na google / seznam) - obrázek v lepší kvalitě ke stažení ZDE

\

Celkové shrnutí naší práce

Po trvání 7 měsíců investoval pan Bouša do naší veškeré SEO práce 60 000 Kč, což mu "zšestinásobilo" jeho přísun návštěvníků z organického vyhledávání (obraty nesmím zveřejňovat, ale celková návratnost investice se pohybuje kolem 180%).

Kategorie článků

Archiv

GDPR a ESHOPY - co si pohlídat

Čas čtení: 5 min

Co byste u svého eshopu měli udělat, pokud jste to ještě neudělali? GDPR mění stávající zákon o ochraně osobních údajů jen z několika málo procent. Co se diametrálně liší jsou však pokuty za porušení. Zákon o ochraně osobních údajů platí již od roku 2000.

GDPR v SEO - strašák nebo pohodář?

Čas čtení: 4 min

Konec května se nezadržitelně blíží a s ním poměrně rychle stoupá hysterie, co nám tedy to GDPR přinese. Co přinese celému online marketingu, to tady rozebírat nebudeme. Co ale konkrétně znamená GDPR pro SEO?

Chcete také takové výsledky?

Kontaktujte nás

Nechce se Vám vyplňovat formulář? Napište nám své číslo a my Vám rádi zavoláme.





Kontaktní informace

(+420) 777 325 351
tomas@mk-vision.cz


Naše pobočky

Praha, Na Fabiánce 36
Teplice, Buzulucká 333/35

Co pro Vás můžeme udělat?

Pole označená hvězdičkou jsou povinná.





Jak jste se o nás dozvěděli?


Pin It on Pinterest

Zaujalo? Sdílejte!

Sdílejte tuto stránku svým přátelům či kolegům...

tomas-newsletter

Přihlášení k odběru

Chcete dostávat pravidelné novinky ze světa online marketingu? Žádný spam, žádné nesmysly, slibujeme.

Zadejte svůj e-mail a my se postaráme o zbytek.

Děkujeme za Vaší přízeň.

Vaše přihlášení k odběru novinek je téměř kompletní - ještě potřebujeme, abyste potvrdili e-mail, který jsme Vám poslali. Děkujeme.