Případová studie - espressoservis.cz
Čas čtení: 5 min
Případová studie
Vysvětlení: případové studie se snažíme vždy vést co nejvíc srozumitelně (tedy konkrétně a jasně). Nepouštíme se do technických detailů, ale snažíme se stručně a prakticky pomocí jasně daných faktů/důkazů poukázat na efekt práce námi vynaložené.
V níže uvedené studii se budeme zaměřovat pouze na nárůst návštěvnosti z organického (přirozeného) vyhledávání, který úzce ovlivnil nárůst pozic, díky námi vykonané SEO práci. Nemáme v tomto případě svolení pracovat s dalšími daty (obraty, zisky apod.) ovšem i tato čísla jsou velice zajímavá.
Rychlá fakta na úvod
- www stránky: http://www.espressoservis.cz/
- délka spolupráce: prozatím 7 měsíců (červen 2016 - prosinec 2016 a stále trvá),
- počáteční stav stránek: relativně zaběhnutý web,
- celková investice do mých služeb (čistě do SEO): 60 000 Kč,
Úvod
Pan Bouša se na nás obrátil s tím, že jeho webové stránky (zaměřující se na prodej kvalitní kávy a nabídku kvalitního kávového servisu) již nějakou dobu stagnují a chodí mu málo poptávek/objednávek. Placené systémy (PPC, zbožové srovnávače apod.) měl velice dobře pokryté. Kde naopak velmi "strádal" bylo organické vyhledávání. To mu generovalo pouze 200-300 unikátních návštěv/měsíc. Přesto, se tento kanál jevil jako nejkonverznější. V práci samotné jsme se tedy zaměřili, čistě na nárůst organické návštěvností pomocí SEO.
Marketingové kanály, kterým jsme se po dobu spolupráce věnovali:
- SEO (AKW + návrh informační architektury a navazující ON PAGE + dlouhodobé OFF PAGE = budování odkazového profilu),
Výsledky (SEO)
E-shop začínal na 200-300 návštěvnících/měsíc. Za půl roku práce se nám podařilo, čistě v přirozeném vyhledávání (díky SEO) se dostat na traffic čítající kolem 1 550 unikátních návštěv/měsíc = tedy prakticky šestkrát více než bylo při vstupu.
Celkové shrnutí naší práce
Po trvání 7 měsíců investoval pan Bouša do naší veškeré SEO práce 60 000 Kč, což mu "zšestinásobilo" jeho přísun návštěvníků z organického vyhledávání (obraty nesmím zveřejňovat, ale celková návratnost investice se pohybuje kolem 180%).
Konference PROJECT RESTART 2022 – zhodnocení
5. května se náš tým zúčastnil konference Project Restart od Taste Academy (za touto společností stojí zaběhlé a populární konference jako PPC restart, SEO restart apod). V článku Vám přinášíme naše zhodnocení celé této akce včetně výtažku toho nejdůležitějšího ze všech přednášek.
Případová studie - smartgo.cz
Případová studie pojednává o vývoji webových stránek www.smartgo.cz, u kterých jsem se staral jak o SEO, tak o PPC. V případové studii mapujeme dosažené výsledky a vynaložené investice.
Zaujalo? Sdílejte!
Sdílejte tuto stránku svým přátelům či kolegům...