Případová studie - espressoservis.cz

| Případové studie |

Čas čtení: 5 min

Případová studie

Vysvětlení: případové studie se snažíme vždy vést co nejvíc srozumitelně (tedy konkrétně a jasně). Nepouštíme se do technických detailů, ale snažíme se stručně a prakticky pomocí jasně daných faktů/důkazů poukázat na efekt práce námi vynaložené.

V níže uvedené studii se budeme zaměřovat pouze na nárůst návštěvnosti z organického (přirozeného) vyhledávání, který úzce ovlivnil nárůst pozic, díky námi vykonané SEO práci. Nemáme v tomto případě svolení pracovat s dalšími daty (obraty, zisky apod.) ovšem i tato čísla jsou velice zajímavá.

Rychlá fakta na úvod

  • www stránky: http://www.espressoservis.cz/
  • délka spolupráce: prozatím 7 měsíců (červen 2016 - prosinec 2016 a stále trvá),
  • počáteční stav stránek: relativně zaběhnutý web,
  • celková investice do mých služeb (čistě do SEO): 60 000 Kč,

Úvod

Pan Bouša se na nás obrátil s tím, že jeho webové stránky (zaměřující se na prodej kvalitní kávy a nabídku kvalitního kávového servisu) již nějakou dobu stagnují a chodí mu málo poptávek/objednávek. Placené systémy (PPC, zbožové srovnávače apod.) měl velice dobře pokryté. Kde naopak velmi "strádal" bylo organické vyhledávání. To mu generovalo pouze 200-300 unikátních návštěv/měsíc. Přesto, se tento kanál jevil jako nejkonverznější. V práci samotné jsme se tedy zaměřili, čistě na nárůst organické návštěvností pomocí SEO.

Marketingové kanály, kterým jsme se po dobu spolupráce věnovali:

  • SEO (AKW + návrh informační architektury a navazující ON PAGE + dlouhodobé OFF PAGE = budování odkazového profilu),

Výsledky (SEO)

E-shop začínal na 200-300 návštěvnících/měsíc. Za půl roku práce se nám podařilo, čistě v přirozeném vyhledávání (díky SEO) se dostat na traffic čítající kolem 1 550 unikátních návštěv/měsíc = tedy prakticky šestkrát více než bylo při vstupu.

screenn

(Obr.1 - Vývoj návštěvnosti čistě z přirozeného vyhledávání) - obrázek v lepší kvalitě ke stažení ZDE

pozice

(Obr. 2 - Příklad vývoje pozic na google / seznam) - obrázek v lepší kvalitě ke stažení ZDE

\

Celkové shrnutí naší práce

Po trvání 7 měsíců investoval pan Bouša do naší veškeré SEO práce 60 000 Kč, což mu "zšestinásobilo" jeho přísun návštěvníků z organického vyhledávání (obraty nesmím zveřejňovat, ale celková návratnost investice se pohybuje kolem 180%).

Kategorie článků

Archivy

Konference PROJECT RESTART 2022 – zhodnocení

Čas čtení: 12 min

5. května se náš tým zúčastnil konference Project Restart od Taste Academy (za touto společností stojí zaběhlé a populární konference jako PPC restart, SEO restart apod). V článku Vám přinášíme naše zhodnocení celé této akce včetně výtažku toho nejdůležitějšího ze všech přednášek.

Chcete také takové výsledky?

Kontaktujte nás

Nechce se Vám vyplňovat formulář? Napište nám své číslo a my Vám rádi zavoláme.




Kontaktní informace

(+420) 777 325 351
tomas@mk-vision.cz


Kde se můžeme potkat

Potkat se můžeme v těchto městech: Praha, Teplice, Hradec Králové, Ostrava, Brno

Co pro Vás můžeme udělat?

Pole označená hvězdičkou jsou povinná.




Pin It on Pinterest

Zaujalo? Sdílejte!

Sdílejte tuto stránku svým přátelům či kolegům...

Přihlášení k odběru

Chcete dostávat pravidelné novinky ze světa online marketingu? Žádný spam, žádné nesmysly, slibujeme.

Zadejte svůj e-mail a my se postaráme o zbytek.

Děkujeme za Vaší přízeň.

Vaše přihlášení k odběru novinek je téměř kompletní - ještě potřebujeme, abyste potvrdili e-mail, který jsme Vám poslali. Děkujeme.