TIP #11 – Praktické příklady toho, jak má vypadat objednávkový proces

| 26. 1. 2017 | Tipy |

Čas čtení: 2 min

Článků, které se věnují objednávkovému procesu u e-shopů a sepisují celé slohy nejrůznější tipů a rad najdeme mnoho, ale už málo z nich poukazuje na praktické příklady toho jak má objednávkový proces vypadat v praxi.

Příklady toho jak by to mělo vypadat:


Vasecocky.cz




Alza.cz






Mixit.cz





Objednávkový proces na SHOPTET





Jednostránkový objednávkový proces


A na závěr jeden příklad toho jak by to NEMĚLO vypadat (od výběru produktu až po dokončenou objednávku (žádná přehlednost ani posloupnost, špatná čitelnost, neresponzivní proces)






 

 

Kategorie článků

Archiv

Report roku 2018

Čas čtení: 4 min

Letos jsme se rozhodli „přispět“ do závalu reportů roku 2018 :) = další posun a rozvoj firmy, akvizice zajímavých klientů, nové tváří, ALE i multitasking a prokrastinace.

Případová studie - smartgo.cz

Čas čtení: 4 min

Případová studie pojednává o vývoji webových stránek www.smartgo.cz, u kterých jsem se staral jak o SEO, tak o PPC. V případové studii mapujeme dosažené výsledky a vynaložené investice.

Potřebujete pomoci se sociálními sítěmi?

Kontaktujte nás

Nechce se Vám vyplňovat formulář? Napište nám své číslo a my Vám rádi zavoláme.





Kontaktní informace

(+420) 777 325 351
tomas@mk-vision.cz


Kde se můžeme potkat

Potkat se můžeme v těchto městech: Praha, Teplice, Hradec Králové, Ostrava, Brno

Co pro Vás můžeme udělat?

Pole označená hvězdičkou jsou povinná.





Jak jste se o nás dozvěděli?


Pin It on Pinterest

Zaujalo? Sdílejte!

Sdílejte tuto stránku svým přátelům či kolegům...

tomas-newsletter

Přihlášení k odběru

Chcete dostávat pravidelné novinky ze světa online marketingu? Žádný spam, žádné nesmysly, slibujeme.

Zadejte svůj e-mail a my se postaráme o zbytek.

Děkujeme za Vaší přízeň.

Vaše přihlášení k odběru novinek je téměř kompletní - ještě potřebujeme, abyste potvrdili e-mail, který jsme Vám poslali. Děkujeme.