Nejlepší čas na přidávání příspěvků na Facebook v roce 2016
Čas čtení: 5 min
Na sociálních sítích je načasování velmi důležité. Když posíláte někomu zprávu, chcete, aby si jí přečetl co nejdříve. U obchodních sdělení je to podobné. U stránek s větším počtem fanoušků, než je např. více či méně úzký okruh nejbližších příbuzných, máte příležitost na zaujmutí zákazníka a navázání smysluplných vztahů, ze kterých může Vaše podnikání jedině prosperovat. Správné načasování přidávání příspěvků tedy může ovlivnit, jak úspěšní v navazování vztahů budete.
Takže v jaký čas je nejlepší přidávat příspěvky na sociální sítě? Pravda je, že neexistuje zaručeně pravdivá odpověď, nicméně existují zdroje, díky kterým se můžeme optimálnímu času přidávání příspěvků přibližít. V tomto příspěvku se zaměříme na Facebook.
Ideální čas na přidávání příspěvků na Facebook
Začněme několika zásadními poznatky (díky Hubspot) týkající se reakční doby na Facebooku.
Až 75 % reakcí na příspěvek na Facebooku se odehrává v prvních 5 hodinách od zveřejnění příspěvku.
Až 75 % z celkového počtu zobrazení příspěvku na Facebooku se odehrává do 2 hodin a 30 minut od zveřejnění příspěvku.
Abyste co nejefektivněji využili výše uvedené reakční doby, dávejte pozor na to, kdy je Vaše fanouškovská základna nejaktivnější. Nejlepší čas na přidávání příspěvků se odvíjí i od oboru, ve kterém podnikáte, což je logické. Mezi provozováním nočního klubu a soukromé dětské školky lze jistě zpozorovat rozdíly :-).
Ačkoliv se to může obor od oboru lišit, existují konzistentní důkazy, že ve čtvrtek a v pátek od 13 do 15 hodin je vhodná doba na publikování příspěvků. Čím méně se lidé chtějí být v práci, tím více jsou na Facebooku.
Chcete-li si téma nastudovat blíže, doporučuji odkazy níže.
- Quick Sprout
- „Čvrtek a pátek, buď 13:00 pro nejvíce lajků, anebo 15:00 pro nejvíce prokliků.“
- Optimizely
- „Pondělí až čtvrtek mezi 18:00 a 20:00.“
- Business Insider
- „Čvrtek a pátek mezi 13:00 a 15:00.“
- Hubspot
- „Čvrtek a pátek od 13:00 do 15:00.“
Konference PROJECT RESTART 2022 – zhodnocení
5. května se náš tým zúčastnil konference Project Restart od Taste Academy (za touto společností stojí zaběhlé a populární konference jako PPC restart, SEO restart apod). V článku Vám přinášíme naše zhodnocení celé této akce včetně výtažku toho nejdůležitějšího ze všech přednášek.
Případová studie - smartgo.cz
Případová studie pojednává o vývoji webových stránek www.smartgo.cz, u kterých jsem se staral jak o SEO, tak o PPC. V případové studii mapujeme dosažené výsledky a vynaložené investice.
Zaujalo? Sdílejte!
Sdílejte tuto stránku svým přátelům či kolegům...