Nejlepší čas na přidávání příspěvků na Facebook v roce 2016

| 6. 7. 2016 | Sociální sítě |

Čas čtení: 5 min

Na sociálních sítích je načasování velmi důležité. Když posíláte někomu zprávu, chcete, aby si jí přečetl co nejdříve. U obchodních sdělení je to podobné. U stránek s větším počtem fanoušků, než je např. více či méně úzký okruh nejbližších příbuzných, máte příležitost na zaujmutí zákazníka a navázání smysluplných vztahů, ze kterých může Vaše podnikání jedině prosperovat. Správné načasování přidávání příspěvků tedy může ovlivnit, jak úspěšní v navazování vztahů budete.

Takže v jaký čas je nejlepší přidávat příspěvky na sociální sítě? Pravda je, že neexistuje zaručeně pravdivá odpověď, nicméně existují zdroje, díky kterým se můžeme optimálnímu času přidávání příspěvků přibližít. V tomto příspěvku se zaměříme na Facebook.

Ideální čas na přidávání příspěvků na Facebook

Začněme několika zásadními poznatky (díky Hubspot) týkající se reakční doby na Facebooku.

\

Až 75 % reakcí na příspěvek na Facebooku se odehrává v prvních 5 hodinách od zveřejnění příspěvku.

\

Až 75 % z celkového počtu zobrazení příspěvku na Facebooku se odehrává do 2 hodin a 30 minut od zveřejnění příspěvku.

Abyste co nejefektivněji využili výše uvedené reakční doby, dávejte pozor na to, kdy je Vaše fanouškovská základna nejaktivnější. Nejlepší čas na přidávání příspěvků se odvíjí i od oboru, ve kterém podnikáte, což je logické. Mezi provozováním nočního klubu a soukromé dětské školky lze jistě zpozorovat rozdíly :-).

\

Ačkoliv se to může obor od oboru lišit, existují konzistentní důkazy, že ve čtvrtek a v pátek od 13 do 15 hodin je vhodná doba na publikování příspěvků. Čím méně se lidé chtějí být v práci, tím více jsou na Facebooku.

Chcete-li si téma nastudovat blíže, doporučuji odkazy níže.

 

  • Quick Sprout
    • „Čvrtek a pátek, buď 13:00 pro nejvíce lajků, anebo 15:00 pro nejvíce prokliků.“
  • Optimizely
    • „Pondělí až čtvrtek mezi 18:00 a 20:00.“
  • Business Insider
    • „Čvrtek a pátek mezi 13:00 a 15:00.“
  • Hubspot
    • „Čvrtek a pátek od 13:00 do 15:00.“

Kategorie článků

Archiv

Report roku 2018

Čas čtení: 4 min

Letos jsme se rozhodli „přispět“ do závalu reportů roku 2018 :) = další posun a rozvoj firmy, akvizice zajímavých klientů, nové tváří, ALE i multitasking a prokrastinace.

Případová studie - smartgo.cz

Čas čtení: 4 min

Případová studie pojednává o vývoji webových stránek www.smartgo.cz, u kterých jsem se staral jak o SEO, tak o PPC. V případové studii mapujeme dosažené výsledky a vynaložené investice.

Potřebujete pomoci se sociálními sítěmi?

Kontaktujte nás

Nechce se Vám vyplňovat formulář? Napište nám své číslo a my Vám rádi zavoláme.





Kontaktní informace

(+420) 777 325 351
tomas@mk-vision.cz


Kde se můžeme potkat

Potkat se můžeme v těchto městech: Praha, Teplice, Hradec Králové, Ostrava, Brno

Co pro Vás můžeme udělat?

Pole označená hvězdičkou jsou povinná.





Jak jste se o nás dozvěděli?


Pin It on Pinterest

Zaujalo? Sdílejte!

Sdílejte tuto stránku svým přátelům či kolegům...

tomas-newsletter

Přihlášení k odběru

Chcete dostávat pravidelné novinky ze světa online marketingu? Žádný spam, žádné nesmysly, slibujeme.

Zadejte svůj e-mail a my se postaráme o zbytek.

Děkujeme za Vaší přízeň.

Vaše přihlášení k odběru novinek je téměř kompletní - ještě potřebujeme, abyste potvrdili e-mail, který jsme Vám poslali. Děkujeme.