Nejlepší čas na přidávání příspěvků na Facebook v roce 2016

| Sociální sítě |

Čas čtení: 5 min

Na sociálních sítích je načasování velmi důležité. Když posíláte někomu zprávu, chcete, aby si jí přečetl co nejdříve. U obchodních sdělení je to podobné. U stránek s větším počtem fanoušků, než je např. více či méně úzký okruh nejbližších příbuzných, máte příležitost na zaujmutí zákazníka a navázání smysluplných vztahů, ze kterých může Vaše podnikání jedině prosperovat. Správné načasování přidávání příspěvků tedy může ovlivnit, jak úspěšní v navazování vztahů budete.

Takže v jaký čas je nejlepší přidávat příspěvky na sociální sítě? Pravda je, že neexistuje zaručeně pravdivá odpověď, nicméně existují zdroje, díky kterým se můžeme optimálnímu času přidávání příspěvků přibližít. V tomto příspěvku se zaměříme na Facebook.

Ideální čas na přidávání příspěvků na Facebook

Začněme několika zásadními poznatky (díky Hubspot) týkající se reakční doby na Facebooku.

\

Až 75 % reakcí na příspěvek na Facebooku se odehrává v prvních 5 hodinách od zveřejnění příspěvku.

\

Až 75 % z celkového počtu zobrazení příspěvku na Facebooku se odehrává do 2 hodin a 30 minut od zveřejnění příspěvku.

Abyste co nejefektivněji využili výše uvedené reakční doby, dávejte pozor na to, kdy je Vaše fanouškovská základna nejaktivnější. Nejlepší čas na přidávání příspěvků se odvíjí i od oboru, ve kterém podnikáte, což je logické. Mezi provozováním nočního klubu a soukromé dětské školky lze jistě zpozorovat rozdíly :-).

\

Ačkoliv se to může obor od oboru lišit, existují konzistentní důkazy, že ve čtvrtek a v pátek od 13 do 15 hodin je vhodná doba na publikování příspěvků. Čím méně se lidé chtějí být v práci, tím více jsou na Facebooku.

Chcete-li si téma nastudovat blíže, doporučuji odkazy níže.

 

  • Quick Sprout
    • „Čvrtek a pátek, buď 13:00 pro nejvíce lajků, anebo 15:00 pro nejvíce prokliků.“
  • Optimizely
    • „Pondělí až čtvrtek mezi 18:00 a 20:00.“
  • Business Insider
    • „Čvrtek a pátek mezi 13:00 a 15:00.“
  • Hubspot
    • „Čvrtek a pátek od 13:00 do 15:00.“

Kategorie článků

Archivy

Konference PROJECT RESTART 2022 – zhodnocení

Čas čtení: 12 min

5. května se náš tým zúčastnil konference Project Restart od Taste Academy (za touto společností stojí zaběhlé a populární konference jako PPC restart, SEO restart apod). V článku Vám přinášíme naše zhodnocení celé této akce včetně výtažku toho nejdůležitějšího ze všech přednášek.

Potřebujete pomoci se sociálními sítěmi?

Kontaktujte nás

Nechce se Vám vyplňovat formulář? Napište nám své číslo a my Vám rádi zavoláme.




Kontaktní informace

(+420) 777 325 351
tomas@mk-vision.cz


Kde se můžeme potkat

Potkat se můžeme v těchto městech: Praha, Teplice, Hradec Králové, Ostrava, Brno

Co pro Vás můžeme udělat?

Pole označená hvězdičkou jsou povinná.




Pin It on Pinterest

Zaujalo? Sdílejte!

Sdílejte tuto stránku svým přátelům či kolegům...

Přihlášení k odběru

Chcete dostávat pravidelné novinky ze světa online marketingu? Žádný spam, žádné nesmysly, slibujeme.

Zadejte svůj e-mail a my se postaráme o zbytek.

Děkujeme za Vaší přízeň.

Vaše přihlášení k odběru novinek je téměř kompletní - ještě potřebujeme, abyste potvrdili e-mail, který jsme Vám poslali. Děkujeme.